ciabatta

nu har jag bestämt mig blablabla, trodde jag.
idag var jag på andra delen av hälsokontrollen, allt ser bra ut förutom min ämnesomsättning och de hormonerna som är väldigt låga. såklart.
efteråt gick jag och mamma och fikade.
efter en massa velande tog jag till slut en ciabatta med mozarella och tomat. och fetaost och typ creme cheese märkte jag när jag började äta, och olivolja såklart.
så otroligt gott, men varje tugga gjorde ont och jag lämnade en bit av brödet och har haft ångest sen dess.
ångest för en jävla ciabatta med egentligen inget onyttigt på.
det förstörde hela dagen. och jag är hungrig men jag VÅGAR INTE äta mer.
och ett jävla ägg, hur kan ett ägg få mig att känna mig så nersmutsad? det är bara ett ägg, ett nyttigt, näringsrikt ägg.
"mycket". jag orkar inte. jag orkar inte med mina sjuka tankar som jag kan se på utifrån men inte kan tysta ner.

KOMMENTARER

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0