skedar med bulgur

jag vill bara försvinna, bli till luft.
det känns totalt hopplöst, allt känns totalt hopplöst.
meningslöst.
och jag har inte lust till något, inget alls.
idag gjorde mamma spenat-chévre lasagne och hade lagt upp en stor bit på min tallrik, mest för att den var så varm och skulle svalna lite tills jag kom, sen åt jag lite mer än halva och hade sån enorm ångest av att vi satt där med storebror och lillebrors kompis och jag ville ju äta mer men kunde inte och det blev inte ens gott fastän det var en av mina favoriträtter sen hade jag sån ÅNGEST över ALLT och den här äckliga känslan som långsamt kramar ur mig allt bra.
jag står ut.
och jag äter bulgur. en massa bulgur, kan inte sluta tänka på bulgur. skedar med bulgur.
jag mår illa nu. jag mår illa, min mage mår illa, inte min hjärna. inte just nu.

KOMMENTARER

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0