förresten

pro ana sidor borde läggas ner.
fyfan jävla idioter som inte fattar vad de håller på med.
när jag ser tillbaka på vad jag höll på med, drev mig själv mot döden och fick hjälp och stöd och "gemenskap" på den där hemska jävla fittiga sidan där man tävlar om vem som kommer närmast döden.
vem som mår sämst.
1 + 1 = 2, man kan inte svälta sig och må bra samtidigt. det är OMÖJLIGT. jag har mig själv som bevis. det är inget värdigt liv och det har jag insett nu. jag vet inte vad jag tänkte på när jag gav mig in i det där. jag vet inte, jag var för nere och dum och korkad för att fatta vart det skulle leda.
de borde stängas ner. de där sidorna som uppmanar en att dö.

fatta att det inte är ett liv och att det aldrig kommer hålla. man får ge upp livet. och det är det aldrig värt.

jävla idioter. jag tycker så jävla synd om er som kämpar varje dag med att inte stoppa i er något näringsrikt. jag tycker synd om er som inte har någon serotoninproduktion längre, inte kan få barn, vars hjärtan har krympt. likaså hjärnan. ja, man blir dummare om man svälter sig. det är vad ni är. era jävla stackare.
tyvärr måste man ju komma till insikt innan man kan påbörja kampen mot livet.
jag önskar ni alla kunde fatta det. stötta varandra i att må bra istället.

fyfan.


KOMMENTARER
Skrivet av: matilda

tack, tack tack tack tack, tack. pro-ana sidor kan bli som en drog, som successivt matar på och tillfredställer sjukdomen mer och mer. tillslut kommer man till en punkt då man verkligen börjar fundera; är det här verkligheten? är det såhär det ska vara? borde jag svälta mig själv? hatar alla mig om jag är tjock? är jag ful, fel, fet, ska jag hata mig själv?

och man vet ju egentligen att det inte är så. så det är skönt när man får det bekräftat att deras verklighetsuppfattning är helt åt pipsvängen. så, åter igen, tack.

2010-01-30 @ 14:34:57

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0