frukt och grönsaker är vackert färgat vatten

en ny vän sa "man kan leva som frukterian".
jag sa "nej, man kan inte leva på bara frukt och grönsaker".
hon sa "det kan man visst det".
jag ville skrika, slå, sparka, vråla, gråta, springa, fly.
jag vet att man inte kan leva på frukt och grönsaker.
jag är ett levande bevis.
levande fast utan liv.
jag levde inte, jag bara existerade.

det är fullkomligt omöjligt att leva på endast lite vitaminer, vatten och snabba kolhydrater.
det fattas ganska mycket.

KOMMENTARER
Skrivet av: josefine

Vill bara säga att jag älskar din blogg. Dina ord inspirerar mig att bli frisk, men vet inte om jag vågar ta steget än. Jag känner att jag inte vill bli frisk .. hur gör man för att hitta viljan att bli frisk?? Hjälp mig. Jag vill inte förstöra mig själv mer, men jag vill samtidigt inte gå upp i vikt. När jag vägde som mest hatade jag mig själv, det var då allt började och jag vill inte gå tillbaka till det.



Jag får hjälp på BUP men jag kämpar mot den. Jag kastar bort mat och ljuger för mina föräldrar. Jag vet inte längre vad jag ska göra..



(Sry för lång text och jobbigt problem. Du behöver inte svara men om du inte vill.)

2009-11-15 @ 22:56:29
URL: http://diewithme.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0