frisk mage!

tack for de fina kommentarerna, blev sa glad. inte latt med kommunikation fran den har isolerade on, men nu har jag blivit frisk och atit massvis med kakor, det ar verkligen det enda man kan kopa i affarerna, och glass.
och jag har testat en speciell efterratt som ar lite som pannacotta, det heter "flan". och andra roliga grejer, min regel ar att atminstone smaka allt.
det ar jobbigt att kubaner alskar att fritera. de friterar allt. i mycket, mycket olja. allt ar oljigt. men det finns inga valmojligheter och jag ater pa. jag ater det oljiga. egentligen ar det kanske inte sa mycket olja, men i min olje-fria varld kanns det som ett intrang.
kolhydrater och olja overallt. vitt brod, socker, fritering.
men jag ar hellre med om en underbar upplevelse an att halla pa och grama mig over vad jag ater.
det ar underbart att vara pa resa och ata pizza och dricka juicer (vilket jag absolut inte kan gora nar jag ar i sverige!).
skit i resten. skit i rosten, skit i angesten. upplev och njut!

KOMMENTARER
Skrivet av: Sonja

Härligt att se ett litet livstecken från dig och HÄRLIGT att du äntligen är frisk och kan njuta av resan!



Ha en fortsatt toppentur och ta hand om dig!

kram

2010-03-02 @ 07:59:56
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0