!

skillnaden nu är att när jag känner att jag är totalt missanpassad och socialt obegåvad och begränsad och helt misslyckad på alla sätt och känner att hur frisk jag än blir kommer jag vara socialt handikappad, kan jag lägga mig ner i sängen, krypa ihop i fosterställning, kanske gråta och vila. jag tycker synd om mig eller hatar livet eller känner att jag helt enkelt bara vill ge upp och orkar inte mer.
men när jag vilat färdigt sätter jag mig upp, gör mig iordning, tvättar ansiktet och är BACK ON TRACK. träffar nån, går ut, sätter på bra musik och ger inte upp.

KOMMENTARER
Skrivet av: frankuy

du är så otroligt inspirerande och cool, sätter ord på mina tankar! tack

2010-05-01 @ 22:41:29
Skrivet av: Sonja

Ta hand om dig Vanja och ha en riktig toppensöndag!



Kram

2010-05-01 @ 22:52:29
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com
Skrivet av: Don't mind me

Känner igen mig otroligt mycket. Tror aldrig att jag har kommenterat din blogg tidigare, men jag läser och det är grymt peppande. Har inga tvivel om att du kommer att bli frisk!

2010-05-02 @ 11:39:11
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Skrivet av: johanna

gillar din blogg starkt. dina ord berör och förmedlar även mina tankar och känslor. du har kommit långt!

2010-05-02 @ 20:37:05
URL: http://annanjohanna.blogspot.com
Skrivet av: missh (jennie)

yeeeyyy, hejja hejja dej!*

du e så grym ;)



spelade bara in filmen, orkade inte se

idag, det va så fint väder o sen hade jag lite

o göra idag...bäst att spara t en regn o tråk.dag!



Jag förstår dej helt! det är väl därför man ändå börjar me att ta itu me maten, just för att det inte är det eg. problemet t varför man e sjuk liskom! bara så att man sen kan släppa det och låta fokusera sej på det verkliga problemen till varför man mår som man mår!

Förstår att det är skitjobbigt, vore konstigt annars. Men det tar du dej igenom också! det gör deu! du är stark, vanja! tänk va skönt när vissa av dessa saker också kommer släppa! ju mer fri o fri du kommer bli!



ooo, så j*vla amazing du e som klarar sånna saker!

jag tror jag fixar det me nu, men ja, det skulle nog va lite jobbigt ändå fortf...



jahapp...joo,

Imorn blir det utmaning nr 1 för veckan för mej!

Känns ok, men det e väl för att jag haft chans att ställa in mej på den. de bästa utmaingarna är eg de OPLANERADE, spontana, som t.ex. förra helgen när jag åkte t mamma, helt oplanerat! DÅ inser man hur mkt man har kvar att jobba me! (iaf för mej) men det e ju inte alltid man kan ha de heller!

huvudasaken e ju att man iaf gör nåt o gör det bästa man kan av situationen!



sov gott inatt!

kram!

2010-05-02 @ 20:54:32
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0