natt

jag känner mig så ensam just nu.
har åtminstone lyssnat på min kropp och vad den velat ha. den ville ha mer macka och mer naturgodis så då fick den det. och det stannar kvar i magen och varje tugga var god, så det är inget jag tänker ångra. även om hjärnspökena undrar vad fan jag håller på med? jag ville ha det och njöt av tuggorna.
det har varit en bra utmaningsdag. gäster, plockmat, efterrätt. och det har gått väldigt bra.

nu känner jag mig bara ensam och ledsen. så får det vara ibland. önskar jag hade någon här nu som kunde trösta mig utan att jag behövde prestera, vara sådär bra, eller förklara vad jag tänker och känner. jag kan inte förklara. jag vet inte exakt varför. jag vill bara gråta. jag är jätteledsen. jag känner mig fruktansvärt ensam och det känns som att jag inte har någon alls. det är förståss inte sant, men nu känns det så. nu känns det ensamt.

KOMMENTARER
Skrivet av: Maria

Du är så oerhört klok! Det är viktigt att känna. Även om det gör ont.

Istället för att tänka och analysera hela tiden.

Vilket vi med ÄS tenderar att spendera allt för mycket tid åt.

Du ska se att även dessa känslor bara är övergående. (viktiga, JA, men de går över)

Kram på dig!

2010-05-30 @ 07:39:35
Skrivet av: Elena

Jag förstår vad du menar, önskar ibland det bara fanns någon där. kramar

2010-05-30 @ 09:58:54
Skrivet av: Sonja

Så kloka ord!

Och det är okej att känna sig ensam. Ibland känner man sig verkligen som minst i hela världen, som ett vilset och ensam litet sandkorn mitt ute i en stor öken. Det är okej att känna så! Kom då bara ihåg, egentligen är du aldrig ensam. Hur stark känslan än kan vara, du är aldrig ensam.



Ta hand om dig och ha en riktigt fin vecka!

kram

2010-05-30 @ 11:23:40
URL: http://livslustochframtidstro.blogspot.com
Skrivet av: Emma

du är så klok och du är så grym!!

naturgodis som är så otroligt gott! vad blev det för några godingar?kokosyoghurt kanske;)

du är grym och du är verkligen min IDOL;)

Kramar

2010-05-30 @ 15:32:57
URL: http://ammina.blogg.se/
Skrivet av: Madde

Jag vet hur det känns att känna sig ensam, det är en obehaglig och sorglig känsla. Det är lustigt detta med känslor, dem har ingen logisk förankring iblan =/ Du kämpar på så bra! Håller på dig, du har en bra blogg :)



Kram Madde

2010-05-30 @ 23:03:59
URL: http://www.lattsvart.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0