tre

JAG HAR FÅTT MENS FÖR TREDJE MÅNADEN I RAD!!!
och det betyder att min kropp återhämtat sig, att den kan lägga ner energi på att faktiskt få igång mina hormoner och ägglossningen och producera östrogen etc etc. helt fantastiskt!
det känns lite konstigt att inte glömma ta med tamponger överallt och komma ihåg att byta tampong och såna saker. och jag hatar blod, och jag tycker egentligen att det är äcklig med mens, men tänk så fantastiskt ändå, nu är jag kvinna igen, som jag ska vara, jag fungerar igen, jag är lite närmare mitt mål, jag är lite mer normal. inte längre en skör liten flickkropp. nu kan jag återigen se på min framtid och tänka att jag fan kan få barn och leva ett normalt liv, jag har inte sumpat mina chanser. för inte vill jag sitta om 20 år och vara helt utmärglad och benig utan underhudsfett och utan mens, och varken kunna få barn eller ha en bra liv. jag har så mycket att se fram emot, så mycket som väntar!
åh jag har mens och jag är så glad över det!!!

KOMMENTARER
Skrivet av: missh (jennie)

Vanja!



Jag är så glad för din skull!

Jag hatar också mens men jag kommer

också bli glad när (om) jag får den tillbaka

för just som du säger - då VET man att kroppeb

mår tillräckligt bra igen ;)



Du är bäst ;)

ha en fin dag

kram

2010-05-14 @ 07:22:35
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Skrivet av: Sandra

Så himla bra!!!! Hur lång tid tog det innan du fick tillbaka den? Vilket bmi låg du på ungefär? Jag väntar ihärdigt. . . .

2010-05-14 @ 07:31:50
Skrivet av: Elena

ÅÅÅÅÅÅH! :D Grattiiiiiis!!!! Så himla underbart :)

2010-05-14 @ 08:43:49
Skrivet av: Vanja

sandra, jag vet faktiskt inte vilket bmi jag ligger på just nu för jag motstår frestelsen att väga mig. men jag tror jag är mycket nära min normalvikt, så jag har nog närmar mig övre delen av 18. kanske t.o.m. 19. (känns ändå lite jobbigt att skriva det, men också skönt).

och det tog väl.. 1,5 år från att jag började äta mer. jag vet inte hur länge min mens varit borta eftersom jag åt p-piller, och jag trodde inte på att jag var anorektisk eftersom jag fortfarande fick min mens. sen sa min läkare åt mig att sluta med pillren så skulle jag få se att min mens var borta. och det var den. hormonerna i p-piller får ju fram en fejk-mens liksom. men jag slutade med dem förra februari, och nu har jag fått tillbaka min mens :)

2010-05-14 @ 11:22:19
URL: http://thelittlesoup.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Okej, skönt i alla fall, gratulerar :) och tack för en fin blogg!

2010-05-15 @ 16:34:33

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0