inuti magen

kom att tänka på en sak.
det här med bajs.
kan låta jävligt konstigt, men helt ärligt, det kunde gå dagar utan att jag bajsade. och det var inget jag reflekterade över eftersom jag var för upptagen med att räkna kalorier och ha andra ätstörda grejer för mig.
det är faktiskt en oerhörd lättnad att inte behöva sitta och vara helt förstoppad i dagar.
eller att inte behöva springa till toaletten stup i kvarten när magen blev helt lös.
när jag började äta bättre kissade jag dessutom oerhört mycket, ibland fick jag gå upp på natten för att kissa. det är nog så för de flesta, när kroppen vågar släppa ifrån sig vätska så börjar man kissa litervis (känns det som).
och jag kissar fortfarande rätt mycket, men det är ändå skönt att kunna normalisera något så normalt som ett toalettbesök.
att inte ha en uppblåst mage hård som betong är ändå jävligt skönt.
lite förenklat: bra bajs = bra mage.

KOMMENTARER
Skrivet av: Emma

ÅÅÅ agnes jag vill verkligen över till den sidan och jag är på väg till den men resan är lång och krångligare och med fler upp och nerförsbackar än vad jag hade trott.

nej du den fina masken var det inte mina konstnärliga fingrar som gjort utan min underbara moster;)

Kramar

2010-11-14 @ 21:19:58
URL: http://ammina.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Åh gud tack så himla mycket!



Ja, jag fotar en rulle en gång och sen rullar jag tillbaka den så att det ändå finns en liten flik kvar, annars blir det svårt att ladda om den, haha! (det ska gå att få ut den igen på nåt vänster, men jag har inte provat än!)

Sen så kör man bara om igen, hur roligt som helst!

Däremot måste man tänka på att ställa in kameran på dubbla ISO mot vad filmen är. Alltså köper du en ISO 400-film så ställer du kameran på ISO 800. Så att det inte blir alldeles för mycket ljus. Det går såklart att göra manuellt, men jag tycker det är lättast så!



Haha, tack igen! Testatesta, det är hur roligt som helst! Just nu håller min vän på att fotografera den andra gången på en rulle jag fotat, så det ska bli så kul att se hur det blir :D

2010-11-15 @ 15:08:10
URL: http://litesocker.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0