jag älskar min mamma

jag njuter av livet, ogillar mina besvär, men ser det positiva och skrattar mycket.
när jag inte kan skratta lyfter jag upp mina mungipor så jag får ett leende på läpparna, som sen smälter ihop med ett riktigt leende.
och fastän jag av vemsomhelst skulle anses som frisk så vet min mamma exakt hur jag tänker. hon ser att jag mår bra, att jag är glad och skrattar och gör saker, men hon ser också om jag oroar mig, är ledsen, får panik. och hon tröttnar aldrig. alla borde få ha en sån person. någon som inte fastnar vid "du är anorektiker" eller "du är frisk nu". utan någon som ser hur man är just nu, här och nu.


KOMMENTARER
Skrivet av: rebecca

åh, cocorosie. du har god smak på musik du! lemonade är odödlig, mhh.



och alla borde få ha en kalasmamma. jag har också en och jag kan tacka henne för så otroligt mycket.

2010-10-22 @ 17:08:41
URL: http://carnivalkids.blogg.se/
Skrivet av: Magda

cocorosie!! :D



Så underbart att höra att du har en sådan person i ditt liv. Jag är också oerhört tacksam över min familj. Kramar, kloka fina du och tack tusenfalt för den fina kommentaren.. det betyder jättemycket att just du tycker så!

2010-10-22 @ 18:04:46
URL: http://ljusgestalt.blogg.se/
Skrivet av: Maria

För mig är min mamma anledningen till att jag sitter här.

Och anledningen till att jag fortfarande sitter här. Trors allt.

Ovillkorlig kärlek i sin renaste form.

Och det är även jag oerhört tacksam för.

Kramar

2010-10-23 @ 19:41:58
URL: http://girlgonelost.wordpress.com

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0