liten resa

jag önskar att det här kunde bli en såndär härligt avslappnande komma-bort-från-jobbiga-mönster resa. men tyvärr blir det tvärtom. det kommer bli tufft, jag har redan ont i magen och lyssnar på högmusik i hörlurarna för att slippa höra tjafset. jag vill resa men inte med personen som försvårat mitt liv och försvårat min tillfriskning och som får mig att må dåligt. jag faller alltid tillbaka till gamla mönster när jag är med honom och han fattar ingenting, varken av mitt liv eller sjukdomen. men jag ska försöka vara stark, koppla bort honom. och jag har lovat mig själv att äta en stor crêpe med nutella! och croissant med choklad i. jag är rädd och vill gråta men jag ska klara även det här. jag ska ha rosa klänning och gå bakom bruden upp till altaret. det kommer bli bra, jag måste bara stå på mig.

KOMMENTARER
Skrivet av: elin

har läst igenom dina senaste inlägg och blir helt stum över hur målande du lyckas förklara situationer och känslor. jag tror helt och fullt på dig när du säger att man kan bli frisk, man kan börja leva på riktigt igen, återgå till verkligheten. ät crepe och croissant, det är oerhört gott! kämpa in i det sista:)

2010-09-03 @ 21:13:04
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0