smaker

det är så underbart att jag fortfarande har smaker kvar att upptäcka! (eller återupptäcka.)
nu blev det en kexchoklad. det är så mycket barndom och sälen över det, när vi varje dag köpte 4 för 20:-
jättegott och helt fantastiskt att det är ännu en annan smak - det smakar inte som "alla choklad med kex".
det är därför det inte räcker med att äta en sorts choklad och bestämma att man hatar choklad och inte behöver äta något mer. och det är därför man inte kan äta en pizza med skinka och sen säga att man hatar pizza och det har inte med ätstörningen att göra. för tänk om pizza med räkor är värsta hiten? eller om nu marabou apelsinkrokant inte var så god så är lindt 70% med blåbär det?
jag älskar smaker! och är glad över att jag om och om igen får upptäcka att smaker faktiskt inte tar slut och kan varieras i en oändlighet. det gör livet mycket intressantare, det ger vardagen lite färg.

KOMMENTARER
Skrivet av: Fia

Åh, härligt vännen! Håller verkligen med dig, SMAKER i alla dess varianter är helt fantastiskt. Tänk alla smaker man gått miste om genom att svälta sig!



Tack för en inspirerande och motiverande blogg!

Kram

2010-09-29 @ 21:48:01
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com
Skrivet av: Elena

Håller helt och hållet med dig! Du är så duktig på att formulera tankar :)

2010-09-30 @ 08:11:20
Skrivet av: Tove

wie, vilket härligt inlägg, du har så himla rätt!



och du, jag ska tillbaka till idun på måndag, då är det min tur att förhöra anders om hur fan jag ska behöva äta uppemot 2700 kcal.

min kompis upplyste mig idag om att hennes behandlare på scä(!) hade sagt att hon skulle äta 2OOO för att hålla vikten, 15OO kcal för att gå ner.



ursäkta, men det låter helt sjukt, hur kan mansäga en sån sak till en tjej som INTE har den minsta övervikt(hon är smal, normalviktig)..



Kram!

2010-09-30 @ 18:19:29
URL: http://flavigry.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

På tal om smaker: kul att det dyker upp massa pizza och hamburgarreklam på din sida hela tiden! :-)



(ja, hellre det än bantningsmedel liksom...)

2010-09-30 @ 20:25:39

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0