förändringar

då börjar jag om. det blir inte bättre av att äta sämre. det sitter inte i kroppen utan hjärnan, och min hjärna kan jag bara ändra på genom
1) lobotomi
2) tankekraft
när jag inte har kraft till att ändra mina ångestfyllda ätstörda tankar måste jag ändra mönstret.
beteendeförändring.
istället för att sitta hemma och gråta måste jag göra något som förändrar situationen. Till exempel gå och ta en öl med några klasskompisar, för jag har aldrig gjort det och inte heller druckit öl på länge.
eller sova över hos en kompis vilket jag undvikit väldigt länge. (för att ha allt på plats, alla mina saker och all mat).

och det är läskigt men också så skönt varje gång jag inser att det inte händer något farligt av förändringarna. ölen gjorde mig gott, jag insåg att jag har väldigt kul med mina klasskompisar och att de blev så glada över att se mig, att jag fick ta plats. och att jag somnar väldigt snabbt när jag sover hos någon annan, det finns inte utrymme för dumma tankar i samma utsträckning som ensam hemma i sängen.

KOMMENTARER
Skrivet av: camilla

På mitt schema står det bara en frukt som mellanmål men jag äter alltid keso till också :D har du några mellis förslag? :D

2011-01-14 @ 19:30:28
URL: http://resanupp.devote.se
Skrivet av: camilla

Nää tycker det känns lite :/ men iof så är de ju vad som står så..men äter alltid keso till ändå eller något annat hihi. men just att de bara står en frukt hindrar mig liksom lite från att våga äta annat mer laddad mat som ex glass osv.. för då är jag rädd att de blir för mkt om du förstår?

2011-01-16 @ 11:40:45
URL: http://resanupp.devote.se

Skriv här:

Namn:
Vill jag bli ihågkommen?

E-post: (visas ej)

Min blogg:

Kommentar:

Kärlek
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0